Bara Jag

Bara Jag

måndag 23 januari 2012

Måndag

Till vänster sko som jag använt under ett år, till höger en stövel som jag använt under några dagar nu när det är kallt, i mitten tår som klagar på att de har det trångt nuförtiden



Det roligaste var när jag tog bilden så provade jag att ta flera foton för att välja den bästa, jag provade på lite olika ställen i hallen. När jag skulle flytta på skorna så tog jag skon i en hand och stöveln i den andra handen och hade bekymmer med vilken hand jag skulle flytta foten med! Sen kom jag på att jag ju faktiskt bara kunde lyfta upp foten och sätta ner den där jag ville. Nej då, jag behöver ingen hjälp - jag mår bra....

Att fotografera mat är svårt, det är jättesvårt att få det se gott ut. Jag börjar förstå vilket jobb det läggs ner på bilder till kokböcker. Här är en bild på min kvällsmat: Köttbullar med gräddstuvad purjolök. Jättegot! Citronen i purjon ger det där lilla extra. Receptet hittar ni här



Det blir även morgondagens lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar