Bara Jag

Bara Jag

torsdag 26 januari 2012

Frissan

Jag lyckas alltid att dra på att gå till frissan. Håret växer och växer och växer och jag tycker att det är ganska ok, jag kan vänta lite till innan jag går och klipper mig. Tills en morgon när jag ser mig själv i spegeln och inser att håret har växt till en förvildad burr på huvudet och jag ser ut som något man skrämmer små barn med.


DÅ ringer jag och beställer tid för klippning.

Salongen jag går till är så bra för man får ta med sig hunden dit. Greta tycker att det är jättespännande att ligga och lukta på alla starka dofter och iaktta alla som jobbar där, hon vill inte gå därifrån när jag är klar.

Frisyren blev jättebra men jag har inte lyckats ta något bra foto på det, så ni får vänta lite innan bild kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar