Bara Jag

Bara Jag

lördag 28 januari 2012

Ett till paket




Ingen baby i det paketet, men ett påslakan




Och ett till påslakan



Det är kul att förnya i linneskåpet ibland. Det kändes att alla gamla påslakan är urtvättade, nötta och bleka så det behövdes verkligen något nytt. Mest gillar jag det storprickiga setet, den fanns i randigt också men jag gillade det grönrutiga mer.

Det fanns även ett överkast i paketet, hoppas nu bara att jag "hinner" bädda på morgonen.



Så här ser det ut i närbild, riktigt gulligt tycker jag. Billigt var det också, bara 159,90 kr på rea.



Nu ska jag visa er något mystiskt, tror ni att jag har spöken hemma? Kortet där uppe är det första kortet jag tog, det är taget utan blixt. Jag valde blixt, stod kvar på samma ställe och tog detta kort



Sedan kollade jag på korten, såg prickarna och tänkte "vad f*n!" Jag stod kvar och tog följande kort, också det med blixt


Flyttade på mig lite och tog nästa kort med blixt.



Ni vet sådana där program där de jagar spöken? Om det finns konstiga prickar på filmen så säger alltid "spökjägarna" att det är orber, spår av spöken. Inte vet jag men lite roligt är det.

Och nej, jag har aldrig varit med om något övernaturligt, varken i denna lägenhet eller i någon annan. Men någon gång ska väl vara den första

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar