Bara Jag

Bara Jag

tisdag 28 februari 2012

Hej igen






Det har varit lite dåligt med uppdateringar eftersom jag har varit sjuk men nu börjar det kännas bättre.

Tänkte att jag sätter in en bild på lilla prinsessan Estelle eftersom jag har pratat om henne, så var så goda ifall ni har missat


bild lånad från Kungahuset, bild tagen av pappa prins Daniel


Hon är jättesöt och löjligt lik sin mamma. Jag tycker att hennes föräldrar är smarta som publicerar bilder på henne som är tagna av familjen. "Hela världen" är ju nyfiken på henne och vill se, nu blir det ingen stress runt familjen och ändå får "alla" ta del av miraklet. På det här sättet är det ju som vilken bebis som helst där stolta föräldrar sätter ut bilder på den nyfödda på sin blogg.

Hos mig händer det inte så mycket men det här har jag att se fram emot lördagen den 3 mars tillsammans med barnbarnet. Ska bli riktigt kul
Barnbarnet gillar Mamma Mu och när sonen var på Irland köpte han en mössa till barnbarnet. När jag berömde mössan så talade barnbarnet om att det var en Mamma Mu mössa, kanske tar han den på sig på lördag, så här ser den ut 



Likheten med Mamma Mu är slående




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar