Bara Jag

Bara Jag

söndag 11 mars 2012

Veckan som försvann

Ojdå, vart tog veckan vägen?
En vecka, sju dagar, utan ett ord från mig - hur kan det vara möjligt?



Sanningen är den att det inte har hänt så mycket...

På måndag kväll blev jag magsjuk och det är verkligen inget att skriva om


Jag var dålig tisdag och onsdag, torsdag kändes det bättre så jag tänkte gå och jobba på fredag. Men då blev barnbarnet sjuk


och jag blev tillfrågad om jag kunde ta Vård Av Barn och det gjorde jag gärna. Så jag tillbringade fredagen med barnbarnet som var väldigt, väldigt trött, inte alls hungrig - men inte jättesjuk.
Jag slapp i alla fall torka kräks och byta bajsblöjor. Allt som allt var fredagen faktiskt en riktigt bra dag.

Och ännu bättre blev det eftersom jag på eftermiddagen lämnade Greta hos hundvakten. Vad jag gjorde på lördagen tänker jag berätta imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar