Bara Jag

Bara Jag

tisdag 24 april 2012

Nytt

Ojdå! Här har det ändrats sedan jag var inne senast. Ja, inte själva utseendet på bloggen, den kan bara jag ändra, men jag kände inte alls igen mig när jag skulle skriva inlägg. Allt är nytt och ser annorlunda ut och i början känns det som att det är svårt att hitta något. Nåja, det ger nog med sig.

Jag har inte hört av mig på ett tag på grund av att jag inte haft så mycket att skriva om. Mest har jag varit ledsen och saknat Greta och det är ju inget roligt för er att läsa om bara mitt elände. Jag har varit sjukskriven  i knappt två veckor men ska börja jobba på torsdag denna vecka. Torsdag, fredag och måndag jobbar jag halvtid för att tisdag den 2 maj jobba heltid som vanligt. Det känns faktiskt skönt att komma igång. Jag var en sväng på jobbet idag för att beta av mail så jag inte har så mycket att läsa på torsdag, och det var kul att träffa arbetskompisarna igen.

Något annat som är nytt är att jag har bestämt mig för att skaffa katt. Jag känner mig så ensam när jag inte har Greta tassande här hemma, så en katt blir ett trevligt sällskap. En hundvalp fungerar inte just nu eftersom jag jobbar heltid men en vuxen katt från det lokala katthemmet Fiahemmet blir alldeles perfekt. På fredag ska jag dit och kolla om det finns något för mig, det ska bli riktigt spännande.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar